Monday, January 31, 2011

Ohh PMS...I feel weak.

Hari ni hari Wilayah, 1 February 2011. Selamat Hari Wilayah kepada warga Labuan, KL, Putrajaya. Hari ni, aku dalam mood yang weak, tak ada mood sikit, rasa letih, lenguh tapi syukur sangat marah-marah tak ada rasa sangat hari ni. hehe. Sebelum tu, aku mohon maaf jika aku ada terkasar bahasa atau terlepas kata atau apa sahaja terlepas dari mulut ni mohon ampun ya terutama bila aku sedang PMS ni. Kalau aku tengah datang bulan memang bukan diri aku dah. Aku transforming jadi orang yang ganas berkata-kata, segala pendapat orang aku rasa bercanggah, memang mencari nahas lah kalau cari gaduh time ni. Harap menjauhkan diri anda buat sementara waktu ni jika aku kelihatan seperti demikian tapi sekarang aku okay je, hehe (mood: penat sikitlah wak..jgn risau)
Tapi mood KACAU BOYFRIEND orang takkan ada. Kwang3 ;P HEHE. Takpe, kita paham awak rasa tak bestkan? Kita pun taknak kacaulah wak...Tak mahuu. Kite doakan awak semuanya bahagia hingga ke akhir hayat. Kepada yang lain ni janganlah mencabar kesabaran aku pada waktu yang salah terutamanya saat sekarang ni yang tengah menahan senggugut ni. Janganlah paksa-paksa aku buat satu benda yang terang-terangan aku taknak buat. ( aku nak bertungku lepas ni, nak hilang senggugut, arghh tak tertahan)



No comments:

Post a Comment