Wednesday, February 2, 2011

Tart Chocolate at Times Square


Tadi lepas je lunch kat Food Court LowYat, Nasi Goreng Pattaya, dah lama sangat aku tak makan benda Allah ni ha. Bila aku makan je tadi memang tepat sangkaan aku rasanya,average. Kalau aku tahu, aku order yang rare2 sikit baru best hehe. Lepas tu, aku keluar...Ohh ye lupa nak bagitahu sebenarnya aku ada job interview kat Wisma MPL kat Raja Chulan. Urban juga tempat dia hehe tapi ada 2nd interview kat Sheraton ape ntah, dia suruh aku jangan pakai baju kurung selalu, pakai skirt, yang formal sikit then make up mesti mantopp even kerja clerk je hehe. Aku pun senyum je time interview tadi. Alahai akak India...saya macam malas je nak pergi jauh-jauh ni sampai kesana plus, aku bukan lama pun nak kerja, bulan 9 dapat offer memang aku chiow ler. Takpela, let me think it first. Aku weak gila hari ni hehe kesian yang bercakap dengan aku tadi semua buat muka kelat sebab reaction aku setiap kali disapa or time bersembang memang aku mengelamun je, bukan taknak layan tapi memang tak terlarat, kepala rasa berat je, badan jangan cakaplah wak. Aduhai. Gagahkan jugaklah tadi.

Oh ye sambung balik mengenai TART CHOCOLATE tadi, aku singgah Times Square jap, tiba-tiba aku tertarik pada sesuatu yang dah lama aku teringin tapi disebabkan diet bongok ni terpaksa menahan nafsu, aku tengah stress PMS ni aku pun belilah SATU. Satu je wak, nanti berlemak perut I. Aku pun try 1 bite, gilaaaaaaaaaa terbaikkk! Chocolate kat dalam tart tu melt terus dah macam minum chocolate likat kat sungai dalam cerita Charlie and The Chocolate Factory tu, ingat? haaa macam tu lah. Aku ni dahlah chocolateholic even aku ada migrain hehe bedal sajelah, nak tunggu hilang benda tu memang sampai mati aku tak merasa. Hahaha! Marvelesss! Aku sampai pejam-pejam mata betapa nikmatnya. Hehe. Aduhai...nak merasa lagi tunggu lagi 3 bulanlah jawabnya. Kalau tak aku addicted maka lemak pun naiklah diperut, dipipi lepas tu dengarlah suara-suara sumbang 'Azaaa! dah tembam'. Memang aku cepuklah perut ni kalau badan aku naik. Makan je tahu sape suruh, kan? (salahkan perut pula aku ni haha)
Nak try ke? pergilah. John ape nta nama stall tu.

No comments:

Post a Comment