Sunday, January 23, 2011

Judge by its cover

Lumrah manusia mahu yang cantik dan handsome saja. Okay, so yang buruk-buruk ni kalau perangai over sikit confirm berbakul lah kutukan dari orang. Aku yang pernah jadi perempuan gemuk akhirnya sangat membenci diri sendiri lalu membalas dendam untuk kurus. Nahh kurus dah aku sekarang. Hehe puas hati aku. Orang sekarang suke judge orang sukati2 je. Lagipun jadi gemuk tak best, nak shopping baju pun payah. Malu nak tengok cermin, lemak kat perut yekkkk!

And surprisingly, hari tu kawan class aku chat dengan aku (name tak boleh mention lah sian dia segan) hehe, dia ni dulu sangatlah pendiam. Aku pun tak peduli pun kat dia, tapi sebelum ni kawan-awan aku ada bagitahu dia syok kat aku haha ada juga admirer aku dulu yer hehe even gemuk pun. Hari tu dia chat dengan aku, dia pun start cerita dulu dia suka kat aku and the most crazy word I heard from him is he said aku cun hahahaha! 'Cun ar ko dulu, aku dulu rajin usha kau dengan ika(ika hazarul, dia laki tapi nama Ika). Haha. 'Nak tegur tak berani sebab satu kelas'. Aku pun tanya, tang manalah yang cun sangat tu. Dia kata 'tang mata, mata kau cantik', aku pun tersenyum last2 tebarai gelak aku hahaha yeke? Wahh kenapa tak bagitahu dulu aleast tak adalah aku rasa low confident hehe okaylah lupa nak say thanks to him. Thanks to Allah because gimme a very beautiful eyes. Pinjaman je ni. Taklah bangga mana tapi lebih rasa lega sebab aku expect aku ni tak ada advantages. Orang lain ada senyuman yang manis lawa, aku? Aku pun tak tahu. So, tak kiralah apa sahaja bentuk badan, anggota dan kelebihan anda, haruslah bersyukur kerana Tuhan itu adil.

No comments:

Post a Comment