Monday, January 3, 2011

Siapa pandai main lagu Lionel Richie-hello?


Sesiapa yang nak buat aku impressed dengan anda, marilah tunjuk kat aku yang anda boleh main macam brother ni (: Hari tu aku ada makan kat 'Stikhaus' name restaurant ni area Sri Gombak Prima. Ada live band ni nyanyi2 dari meja ke meja. Aku pun sangat happy tunggu dia datang ke meja kami tapi Azirah dengan Azri nak sangat balik, malu sangat orang nyanyi kat meja. Padahal, siapa kesah? Semua orang pun mcm enjoy je. Aku pun teringin nak orang nyanyi2 kat aku hehe. Tapi seriously, suara diorang memang bestlah. Hilang resah kalau dengar. Tak percaya? mehla datang kedai ni.hehe dah kira promote ni. Patut restaurant ni bayar aku. haha tapi makanan dia biasa2 saje. Nak yang best pergilah Victoria Station ke TGI Friday ke San Francisco Steak House. So, anyone else? nyanyilah please hehe

No comments:

Post a Comment