Friday, January 7, 2011

Izinkan saya luahkan?


Kenapa aku pendendam? Ada orang tanya kenapa? Mari aku bagitahu.
Aku sangat suka menyimpan. Dulu aku bukan pemarah sangat,istilah hot tempered tidak ada langsung and aku takkan marah depan-depan orang. Yang menjadikan aku seorang pendendam ialah orang sekeliling, kawan-kawan, environment.

Ya Allah..jiwa aku sangat terseksa. Kenapa aku sayang sangat kau? kenapa aku bodoh sangat relakan hati terima kau? ha? rasa nak ambil pisau, cucuk2 dada kau biar kau mampus. Kenapa kau muncul? Tahu tak kau paling banyak buat aku rasa terseksa menghabiskan masa remaja aku dengan rindukan kau sampai aku curang dulu. Aku buat sebab nak balas dendam. Dendam aku menjadi seorang perempuan/girlfriend bodoh. Ambil diary aku, kau baca puas2. Kau baca!
Rasalah hati aku sedalam-dalamnya sayang... Tempatkan diri anda dalam diri aku. Kaulah lelaki yang pertama dalam hidup aku. Segalanya aku curahkan. Hmm, aku harap kau janganlah buat seperti lembu yang buta.

Tengoklah mata aku dalam2, time ni aku saje2 je nak capture tapi time ni memang aku sedih gila. Ni bukan saje2 berlakon yer. Mata aku boleh jelaskan yang aku tersangat sayangkan kau dulu sanggup melakukan apa saje tapi sekarang aku rasa insecure. Rasa takut bila segala perbuatan aku sia-sia. Tapi bila marah aku dah reda barulah aku sedar, kedatangan kau mungkin ada hikmahnya. Apa dia ya? Jika kau baca ni,ingatlah... apa saje perkara yang kita lakukan selama ni. Jika kau mainkan aku, aku akan mainkan kau dulu.

p/s: apsal aku rasa macam kesedihan kat mata aku tak berapa ketara sangat ek macam mata aku cantik plak time ni then ter'focus situ je tak rasa pun sedih dalam mata tu sangat hehe tp pandanglah dalam2. (perasan pulak aku hehehe) sedih tahu tak..

No comments:

Post a Comment