Monday, January 24, 2011

Jika anda nak bersembang dengan saya

Sempat lagi online Beautifulnara by the time nak tunggu flight.

Jika anda rasa aku sombong dan apa sahaja, buang saja tanggapan buruk anda tu sebab tak kenal maka tak cinta, jadi tegurlah aku dulu sebab aku tak reti nak tegur dan aku taklah ramah tambah-tambah anda stranger. Bila dah kenal baru lah tahu aku macam mana. Hehe mengada ke? Taklah aku dah berusaha nak ramah-ramah hilangkan rasa malu tapi tak bolehlah cuma bila dah selesa barulah macam2 cerita keluar. Topik yang paling aku berinformasi ialah gossip2 artis lah youuu. hehe tiap2 hari aku online gossip beautifulnara.com, ohbulan.com hehe and baca paper and segalanya yang menarik tapi kalau bab artis esp malaysian punya aku boleh dapat marks 100%. Jadi, kalau nak start topik ke apa start lah dengan cerita-cerita ni. Tapi bab mengumpat, setakat dengar bolehlah wak...kalau nak join sorry lah hee tak berani nanti jadi gaduh pulak hehe kalau nak cerita mengenai politik ke apa boleh saje jelah. No problems tapi not about BOYFRIEND AND GIRLFRIEND ANDA and paling aku tak suka asyik2 dengar keluhan orang bila bercerita penderitaannya menjadi single. Hello, anda nak ngeluh2 pergi creat blog lah. Taknak dengar pun, bosan. Sekali sekala bolehlah tapi janganlah setiap kali start conversation mesti nak cerita benda tu. Sekian have a nice day

No comments:

Post a Comment