Saturday, January 8, 2011

"DO I CARE?", Adalah words 2011 SAYA

Aku mempunyai prinsip baru. Hehehe. Selain mengekalkan sikap 'respect me and I will do it too'.
Senang sahaja, pada aku apa sahaja berkaitan yang tidak akan kaitan dengan aku, akan aku ignored.
Jika anda rasa anda cantik dan hebat dan orang lain loser? DO I CARE?
Jika anda rasa saya loser dan anda rasa anda yang terbaik sangat? DO I CARE?
Jika anda notice aku tidak lagi beramah mesra dengan anda seperti dulu mungkin aku telah mengatakan I DON'T CARE about you anymore.
Jika anda rasa aku buat muka slumber ketika anda sedang rancak bercerita hebat, mungkin dalam hati aku mengatakan DO I CARE?
Jika anda meminta tolong aku untuk melakukan sesuatu sedangkan bila aku sedang susah dan meminta bantuan, anda katakan aku 'seperti budak2' tetapi bila tiba anda, aku jawab 'Hmm..tak taulaa..', mungkin sebenarnya aku kata dalam hati 'DO I CARE?'
Jika anda mengatakan sesuatu dan aku menjawab ' Sukatilaa..', mungkin aku kata 'I DON'T CARE'.

I have alot of things to think about. So, mungkin aku cuba melupakan perkara yang remeh-temeh untuk fokus pada diri aku buat masa ni. Jika aku rasa anda membebankan kepala otak aku, aku akan kick anda and says I DON'T CARE.


No comments:

Post a Comment