Wednesday, January 5, 2011

Thanks to Allah. I got the job

Hehe sangat happy aku tak terhingga wahai tuhan dan anda sekalian. Tapi ada yang merunsingkan kepala otak ni ha.. esok aku kena behave myself. Alaa macam tak biasa kerja. Dulu practical pun dengan orang tak kenal juga. Tapi sekarang dah lain sikit sebab dulu mas ada so, ada member juga. Then Ipoh, secure sikit. Ni kalau aku rasa uncomfortable. Aku chow lah haha boleh ke? Tapi aku try lah juga. Hopefully everything will be okay. Amin. Ada yang merunsingkan lagi ni. Tadi aku online dengan budak2 PLKN. Diorang tak kenal aku maka aku jelaskan dulu aku gemuk, agak susah kalau nak recall. Tiba2 seorang ni cakap 'Kak Yani=Azalea'. Lepas tu, baru dorang kata haa!!!!!!!! ingat!!!! Sekarang ni aku wondering. Apa kaitan kak yani dengan aku? Adakah mereka gelarkan aku KAK YANI? Lepas tu aku minta explain dia kata 'bahaya'. So, aku rasa macam aku tahu apa dia. Tapi, anda rasa apa dia? haha jangan pening sangat. Aku pun tak ada ambil port sangat. Well, for your information, before pihak Kowaja call aku yang aku dah diterima, aku dah buang tebiat beb. Aku call talent agensi then make appointment esok. Senang sikit aku menyampah apply2 kerja, panggilnya idak jugak. (aku tengah sakit perut. Eee. asal ni..janganlah jadi macam hari tu) Then aku fikir aku apply jadi model pun okay juga hahaha (macamlah laku sangat muka ni hehe) saje je nak try. Kalau tak dapat pun takpe janji ada experience tapi kalau dapat 1 advantage lah kan. Tapi...Kowaja pula call, esok kena start kerja. Weee. Muka aku time tu terus macam 'alaa..aku ada casting esoklah..aduhaiiii..' haha. Ngeng tak? Takpela. Hehe jangan marah ye sayang. Mesti sayang tak bagi pergi punya casting2 ni tapi saje menggatal jap hehe tapi tak pergi pun. Haha so, I need your support. Wish me Luck esok. Yang aku tahu, esok aku kena buat muka manis je. Senyum Azalea, senyum. Then, ramah2 sikitlah jangan kedekut suara and banyak bertanya sebab aku ni macam tak robust sangat so, kadang2 nampak slow sikit hehe. New Experience takpelah kan? Kalau tak sesuai, I chioww

No comments:

Post a Comment