Monday, January 10, 2011

Today is Monday.

Hehehe seronok dan happy sekali apabila berada dirumah. Tiada stress dengan colleague, boss dan deadline. Pagi-pagi buta dah kena kejut dengan alarm, aku rasa aku mengalami kesukaran bangun pagi yang semakin serius. Dah sedap tidur tak ada orang kejut. HEAVEN! TV adalah rakan paling setia aku buat masa ni. Kalau dia ada mulut mesti dia cakap AKU DAH PENAT TENGOK MUKA KAU hehehe. Kalau dia cakap macam tu aku kasi sepak je. Kalau tengah study mesti pening dengan assignment, quiz, proposal dan macam-macam lagi. Yang aku ni pening memikir kat mana nak kerja. Hopefully, dapatlah kerja yang sesuai. Doakan ye?

Hari ni nampak flow je. Alhamdulilah (= Esok? Esok mestilah lagi okay dari hari ni. Kan? Aku pun harap anda juga happy dengan hari-hari anda. Have a nice day, buddies.

No comments:

Post a Comment