Monday, January 10, 2011

10 Things About ME

* Pink warna paling menakjubkan
* Muzium tempat paling disukai
* Tradisional dan Klasik adalah jiwa saya
* Saya tak reti mengekspresi perasaan melalui lisan tetapi mengekspresikan dengan menulis
* Saya tak suka Math dan malas membaca. Jadi saya tergolong dari orang yang? MALAS. hehe
* Not really friendly. Tegur dulu baru saya okay. Jadi saya apa ye? Pemalu lah hehe
* Memasak memang saya suka.
* Saya mengira duit dengan tangan kiri. (Cuba anda pegang duit dan kira, tangan belah mana yang anda guna untuk mengira?)
* Handphone mahal hanya mampu dilihat tetapi bukan menggunakannya sebab saya CARELESS
* Saya hanya mampu membeli heels shoes tetapi saya sering mengalami dilema untuk memakainya dan apatah lagilah stiletto. Melecetlah kaki I...

No comments:

Post a Comment