Wednesday, December 1, 2010

Please, God, joy me up.

Sangatlah depress lately. Since, aku balik dari Ipoh then aku admitted aku terus blank. Aku faham situation aku. Aku terpaksa menerima keadaan yang jauh dari syg dengan drastiknya. Jiwa aku kosong. Aku usaha ceriakan hati aku dengan sekeliling yang tidak begitu membantu.
Minggu ni pergi Tg.Tualang, ya Allah..lg aku tak hepi dgr tp aku try to be positive. tak lame pun.

Aku sangat tak boleh terima yang life aku telah di ubah kembali ke asal yang aku sendiri tak tau macam mane nk halakan. Nak keje? Nak smbg blaja? Yang mane ni? Dok rumah? Erghh bukan masa yang terbaik kot untuk buat masa ni. Terlalu terburu2 pun takut tak jadi jugak. Aku just go with the flow jela. Next trip ke sabah pulak. Aku bukan tak hepi nak pegi holiday tapi aku mcm pikir ape ada kt sane? Nmpk sgt aku tak enjoy dengan life aku kan? Jom kite google, ape benda yg terbaik untuk mengembalikan kehidupan menjadi lebih baik (:

No comments:

Post a Comment