Sunday, December 26, 2010

Terminate Facebook.

Dengan rasa berbesar hati, Facebook aku telah pun di deactive kan atau lebih difahami ' telah diberhentikan untuk selama-lamanya' mungkin atas sebab-sebab yang munasabah.
Sebab-sebab tertentu:
  1. Facebook mempunyai pro and contra. Ia baik untuk social network tapi ada keburukan yang mampu memusnahkan hubungan tidak kira ia husband and wife atau kekeluargaan dan rakan-rakan.
  2. Tak mahu mengambil tahu apa saje mengenai sesiapa buat masa ni. Bosan.
  3. Mulai sekarang, segala keadaan anda yg mengenali aku, mungkin aku tidak tahu atau ketinggalan. Maaf ya. Aku tak berminat.
  4. Segala perilaku aku sekarang akan diubah menjadi lebih matang dan sedikit agresif menjelang 21 tahun. Maka ketidak aktifan facebook memberi ruang kepada aku untuk 'tidak sibuk2' untuk mengambil tahu mengenai anda semua.
  5. Bukan kerana ingin membataskan pergaulan atau memutuskan silaturahim tetapi aku nak mengambil perkara ini satu perubahan positive.
  6. Mungkin banyak persepsi tapi aku tahu apa yang aku buat.
  7. Rakan2 aku yang tersayang, aku tetap ingat akan anda. Utuskan apa saje salam atau informasi melalui nombor aku, tidak ada? Formspring saje.
  8. Suck!
Kepada anda sayangku, kini tiada ruang untuk aku curang. Aku sangat komited dengan anda. Jadi, janganlah fikirkan bukan2. Okay? Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment