Monday, December 13, 2010

Ooo. Okay, pandai benda ni analyze, nak try?

Azalea,

Sebagai rekod, maklumat anda telah dimasukkan ke laman web kami (Rahsia-Tarikh-Lahir.Com) bagi tujuan analisis peribadi oleh individu (mungkin anda sendiri) melalui IP: 60.50.157.82 pada 11:25, 14 Dec, 2010.

MAKLUMAT YANG DIBERIKAN
################################

NAMA : Azalea

TARIKH LAHIR : 30 - 10 - 1990

JANTINA : Perempuan

KETINGGIAN : 159 cm

BERAT BADAN : 41 Kg


ANALISIS UMUM
################################

NO. PERIBADI : 5

ELEMEN : Tanah

CIRI UTAMA : Mencari

SINOPSIS : Disukai kerana karisma kepimpinan, namun degil.

TAFSIRAN UMUM : Pemimpin, kerja keras, berpangkat tinggi, degil.

WARNA SESUAI : Coklat, beige dan kuning.

STATUS BMI : 16 => Underweight (terlalu kurus. Dinasihatkan berjumpa dengan pakar pemakanan bagi mendapatkan nasihat pemakanan yang sesuai bagi meningkatkan berat badan kepada yang ideal.

PENYAKIT UMUM : Pencernaan (kesakitan atau senak perut), ketidakhadaman, sembelit, anemia (kurang darah), buasir, sakit sendi, sengal tulang (arthritis).


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################
Seorang yang popular (samada disedari/tidak disedari). Merancang dengan berprinsip tetapi akan membawa kejayaan. Seseorang yang berprinsip, sangat pentingkan diri sendiri, tugasan luar. Sangat berhati-hati dengan wang, percaya prinsip sendiri dalam memperolehi duit. Halangan dalam perniagaan, berfikiran lama.

Sangat berdikari, namun ditikam belakang. Berjauhan (mental/fizikal) menyebabkan berpisah. Sangat berdikari, tidak suka orang lain camputangan urusannya. Sukar percaya orang lain, sukar ada rakan niaga, mudah disabotaj. Rasa kesunyian dan sendirian. Sesuai menjadi agen/middleman. Suka simpan banyak maklumat, mudah mengalami tekanan/depresi/sakit mental. Memiliki gerak hati, ilham, firasat dan muslihat.Terlibat dalam aliran wang, mudah terlibat dalam rasuah. Potensi mengumpul wang jika bekerja di luar (outstation). Bergaul dengan orang kenamaan/VIP, mudah mendapat kepercayaan orang atasan. Duit banyak dihabiskan untuk belanja orang atasan/kenamaan. Mudah disabotaj dan mensabotaj. Bakat pada suara, boleh bercakap dengan laju, spontan dan berhujah. Cakap lepas dan pedas. Sesuai menjadi guru, pensyarah, penceramah, ahli politik, pemasaran, penyanyi. Suka berniaga dan mudah untung.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Hartanah, pusat kewangan, pembuat pasu, kedai antik, pakar runding, perakaunan, pengkebumian, batu permata, marmar, kontraktor, perlombongan, kebajikan, pembinaan, broker saham dan sekuriti, arkitek, pekebun, peladang.

(KERJAYA TERBAIK)
Perniagaan berasaskan perkhidmatan, minuman, tenaga buruh, agensi pembantu rumah, makanan laut, perkapalan, loji janakuasa air, pakaian renang, agensi pelancongan, agensi insuran, pengurup wang, jual beli, pertunjukan kebudayaan, pengarang bebas, jurujual, peniaga gerai, penapis air, internet, ahlisilap mata, stesyen TV, stesyen radio, penyampai berita, DJ, wartawan, posmen, pemandu, nelayan, ahli matematik, ahli falsafah, diplomat.


"Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir"

Hanya sebagai renungan,
Rahsia-Tarikh-Lahir.Com

No comments:

Post a Comment