Wednesday, December 22, 2010

Coretan 2010

Apabila genapnya umur aku 20tahun segalanya berubah sedikit demi sedikit. Dari relationship, kawan, penambahan family members hehe everything's change! Paling memberangsangkan adalah prestasi akademi aku yang semakin baik menunjukkan aku mampu berjaya seperti orang lain.
Berat hati meninggalkan angka 2010 yang penuh suka dan duka, tangisan diselang selikan dengan tawa dan sendu, cukup lengkap tuhan memberi kita perisa kehidupan. Tapi paling penting, tuhan tetap mengizinkan jantungku berdegup normal. Roh masih lekat badan jasad sudah cukup aku bersyukur. Anda juga harus menarik nafas lega kerana masih diberi peluang untuk hidup (;
Corat coret 2010

  1. Pada awal tahun 2010, aku mula dengan kehidupan baru dengan mendapat housemates baru dan cuba untuk tidak stay bersama roommate lame atas sebab-sebab tertentu dan akibatnya roommate aku tu nyaris berhenti poli. Aku pada mulanya rasa janggal dan akhirnya aku mulai selesa dengan mereka.
  2. Dengan adanya orang tersayang setia menemani, masa yang aku lalui agak indah walaupun orang yang sepatutnya tidak ada selalu. Suck.
  3. Aku mula nampak menyerlah dan giat berusaha dalam pelajaran.
  4. Dengan adanya teman baru yang sangat aku sayang sentiasa setia menemani buat aku rasa tidak kosong, thanks dear.
  5. Ohh ade ahli baru lah dalam family hehe Megat Qaliff Rizqin, anak abg wan. Poyo je dia tu.
  6. Aku mula mendapat migrain yang teruk apabila proposal aku tidak siap dan kawan aku yang sama2 buat proposal sangat membuat aku pressure.
  7. Aku mulai bosan dengan perangai kawan aku iaitu roommate aku dulu jugaklah. She's annoys me.Wek!
  8. Semester habis dan aku mula bersedia untuk memulakan semester baru
  9. Nani buat hal nak dok hospital sebulan dan aku kembali migrain.
  10. Aku duduk kat TC sorang2 yg pada mulanya sukar dan akhirnya aku mulai selesa dengan kehidupan yang tenang tanpa gangguan.
  11. Financial Accounting yang heavy subjects, pada awalnya aku fikirkan ia susah tapi berkat usaha dan mindset serta doa aku mampu melakukannya. Yeay!
  12. Aku lebih rasa tenang masa ini tanpa tekanan.
  13. Bosan pada awalnya duduk dibilik tanpa riuh suara tv, akhirnya dapat jugak menghilangkan bosan dengan adanya baby baru iaitu tv lah hehe
  14. Handphone sony ericsson rosak!
  15. Aku dapat interview UiTM untuk course Masscomm.
  16. Aku telah dirisik oleh jiran depan rumah aku! wahh terkejutkan? Aku pun. Kenapa dia gilakan aku, aku pun kurang sure. Padahal kawan sekolah rendah tu. Pelik!
  17. Semester akhir pun tamat, sejurus saje tamat, aku diserang denggi. agak vavi juga kan nyamuk tu. For your info, ni dah kali ke2. No wonder lepas ni bleh kena lagi, nauzubilah.
  18. Berat aku dah menurun dah tau, kini 40.7kg.
  19. Aku dapat sambung belajar kat UiTM course Performing Arts. Tapi I'll let it go.
  20. Dapat anak sedara baru, anak kak moy. Its a Boy!
  21. Bosan, sedang mencari kerja.
****
nanti aku update lg ehh, aku lupa lah! hehe

No comments:

Post a Comment