Wednesday, December 15, 2010

Azalea, you're amazing!

You know what, aku dah semakin boleh terima keadaan kat KL ni and life aku mula beransur baik. Tiada kemurungan dan apa saje (:
Well, sayang... It doesn't mean I blow you away. Okay? I miss you like crazy! But Life must go on.
So, what's next? Kerja, kerja, kerja. Aku nak cari kerja ape? My self always ask me, " Do you want to take the performing arts? No regret huh after this? ". Aku tak tahu lah. Pening3 tapi aritu aku ada mimpi, begini:

Azalea: Aku nak lah pegi amek course performing arts tu
Stranger: Kau nak amek jgk? Kenapa? Kau fikir baik2. Kalau kau nak, kau fikir tak lepas tu kau bleh keje ape?
Azalea: ???

Pelik kan mimpi ni? Dia seolah2 memberi petunjuk yang tak perlu lah kot...Hmm. Aku ikut naluri aku, ia kata tak perlu. So, thats the answer (:
Okay, bestnya rase lepas vacation. Betul kata orang...Kalau stress mehlah becuti. Takdenya rugi. Mesti release tension. How's Sabah? Okayyyla. Actually tempat tu taklah se happening KL, PD, Melaka, Ipoh tapi bolehlah untuk ubah angin. Ambil angin dibawah bayu. (: right?
Malam dia punyalah cepat, pukul 6pm dah maghrib. Sabahan? Dorg okay cuma suka sangat pandang2, hello? we knows lah we're strangers. No need lah nak usha2 panas.
Hehe macam2 lah. So, lepas ni nak rest jelah. Tak bleh rest lama2 nanti dah biase bangun lambat tak risau kerja apa2 langsung tak jadi kerja. BUT I need money. I need it. Because of what? I need shopping. (: ada sape2 boleh tanggung ke?

No comments:

Post a Comment