Saturday, April 9, 2011

Selongkar bilik saya, JOM!

Welcome to my world. hehe


Tangan I calar. Tak sedar langsung tangan aku calar balar. Ni pun tak berapa nampak sebab flash terang sangat tapi sebenarnya banyak calarnya. Sebabnya aku tak tahu kenapa. Curious sampai sekarang.


Aku gantung ayat kursi sebagai pendinding supaya setan tak masuk hehe

Siapa kata aku tak kreatif? Ni aku buat time form 4, sekarang dah nampak sangat uzur


Ini time form 4 punya kerja. Princess lah sangat.

Innocent je budak ni, time ni berat aku 50kg. Sekarang 41kg. So terdapat banyak beza gambar ni and sekarang.




Comel kan bear ni name dia bibi. Dari sekolah hinggalah ke poli bersama-sama tanpa jemu, marveles juga baunya hehehe


Magazine Remaja dari tahun 2003-2005, tu pun ada bulan yang missed

Thank you to MaNG0 for the lovely poster

Nampak tak rak buku kat luar tu? Semak kan? Tengok pintu lagilah maha semak

Ini hadiah dari Aunty Mary.

Buka saje almari comel ni terus keluar ini. Ni lah benda yang dicalitkan kemuka, ada lagi kat partition bawah tapi malaslah pula nak upload hee.

Segala patung dari aku kecik sampailah besar, ini sajelah mainan aku yang masih okay. Yang lain gone~

Atas almari melekat ni macam-macam story book time comel-comel dulu hahaha. Toys yang tersusun tu actually McD punya dulu-dulu time suka sangat dengan happy meal.


Barang-barang atas almari.

Tettt. Kantoi pakcik berak hahaha!


Toilet aku ini telah diconteng oleh adik aku yang konon-konon kreatif lah sangat.

Itu sahaja yang perlu dipamerkan yang lain private okay hehe. Cadangnya aku nak cat balik dinding toilet aku ni colour biru tapi memandangkan aku macam malas je so delay lah. Anyway Welcome to my world ;)

No comments:

Post a Comment