Friday, April 29, 2011

Cerita tekak dan Hacker

Tolonglah tekak jangan buat hal. Rayuan ini memang datang dari hati yang benar-benar membutuhkan antibody aku melawan bacteria yang berada kat tonsil ni. *sobbing. Okaylah sekarang waktu tepat 2.35am. Waktu macam ni afdal untuk menunaikan solat sunat hajat ect. Aku baru je solat isyak hehe. Busy melipat baju bagai iron lagi. Finally habis juga baju untuk dilipat. Aku sebenarnya terlupa nak mention kat blog aku mengenai laman social aku telah di hacked oleh someone yang berhati setan. Aku tak tahulah kenapa... Pada awalnya, disabled. Aku pun expected after 12 jam okay lah ni, esoknya aku check memang sah lebur. Aku pun creat 2nd account...Oh ya, ingin aku tekankan disini sosial network aku bukanlah satu platform untuk aku mengayat ex-boyfriend aku or memancing mat saleh or laki orang dan etc ya. Disitulah aku dapat berkomunikasi dengan kawan-kawan sekolah rendah, infact tadika pun ada, sekolah menengah, coursemates and PLKN. Semua-semua lah. Dan tidak pernah sesekali aku menggedik melayan jantan disitu jadi...tolonglah ya janganlah nak hack2, grow up lah k. Tak suka aku marilah kedepan and we'll talk about it. Tapi aku still rasa sangsi, bila pula aku mencari gaduh dengan orang sehingga orang begitu sakit hati sampai 2nd account aku ni pun di hacked sekali lagi? Hehehe. Keluar rumah pun jarang, macam mana tu eh? Curious...

Mengenai tekak yang tersayang ni, aku tak tahulah nak kata apa. Since aku stop ambil antibiotik tu memang dia attack tonsil ni. Oh ya, aku mulai mengg0sok mata yang cantik ni tanda sudah mengantok heee alohaiii marilah kita tidur. Tapi satu je pesanan aku untuk the hacker, Tuhan maha melihat dan berkuasa. Okaylah, hopefully esok tekak sihat ya, jangan mengada-ngada. Assalamualikum xoxo.

No comments:

Post a Comment