Wednesday, April 13, 2011

awww


Perlu ke 'aww' LOL! Anyway Hi and Assalamualikum to readers. How are you, dear? Actually I want to share something with you. Dah masuk seminggu maid aku balik hometown dia. Anak dia kahwin. So mak aku ni tak ada choice kena suruh aku juga lipat kain-kain yang selalunya maid aku buat. Kalau sikit boleh terima lagi. Maid aku selalunya mengambil masa dalam 4 jam or more untuk settle kan kain semua baju. Baju sekolah, baju ayah, baju kurung untuk di iron. Banyaklah. Lagi-lagi aku ni suka pakai kejap dan campak dalam bakul, basuh. Hehehe. Maid aku selalunya akan datang seminggu sekali untuk settle kan wardrobe cehhhwah wardrobe tu macam artis dah. LOL. Kini telah di ambil alih oleh aku. So aku ni fikir balik apa kata setiap kali basuh setiap hari, terus saje lipat. Tak payah biar seminggu, baru lipat semua sekali macam maid aku buat. Tak adalah nampak banyak kan? Bukan banyak pun. Semakin hari semakin suka pula aku melipat-lipat ni sebab aku dah practice bila aku study dulu kat poli. I did it without stress ;)


No comments:

Post a Comment