Tuesday, April 5, 2011

I need my Erythromysin

* Inilah pill yang aku bergantung untuk lebih okay. sob sob sob ;(

Assalamualaikum and Hi to readers. How's today? I am good too. Hehe Semalam aku bangun pagi, aku telah noticed tekak or tonsil aku mulai rasa lain. Macam bengkak and rasa macam aku kena sebulan lepas. Ada ulser kat tonsil. Actually ulser ni akibat jangkitan kuman. Kelenjar yang bengkak kat bawah dagu ni pun akibat kelenjar terlalu aktif dan mendatangkan kuman. Kesian kan? Tapi tak ada apa pun yang serious cuma aku kena banyak minum air suam. Dan bersiap sedia untuk menghadapi demam setiap bulan. Nauzubilah. Harap-harap taklah jadi next month pula. Sebab semalam aku demam tapi aku fight, iyahh! hehe Dan solusi terbaik adalah mengambil antibiotic Erythromysin ni, selain boleh melawan kuman kat tonsil ni, bolehlah dia melawan kuman akibat pimples, yuhuu. I really need you ERYTHROMYSIN. Hopefully, everything will be okay. I need your prayers, friends ;)

Hal convo pun dah settle and I'm still searching baju yang okay untuk pakai time tu. Mana nak dapat eh baju kurung putih yang plain sebiji macam dalam kepala otak aku ni. Aku taknak over sangat. Nak yang sweet je. And the most important is reasonable. So far okaylah, everything is fine cuma Makcik Su (my maid) is going back to her hometown for awhile. So, aku lah yang menggantikannya menggosok kain dan lipat kain tetapi dengan bayaran okay hehe. Allowance from my mom. Atleast I ada kerja and ada income jugaklah kan sementara nak tunggu 3 bulan ni. I'm greatful ;)

Okaylah, I got to go. Nak tidur. Dah berapa hari tidur lewat je bangun dah tengah hari pukul 12 hehe bertuah kan? Ate bila lagi nak bangun lambat. Esok dah study balik lagilah tak cukup tidur. Okay, sleep tight everyone. Goodnight ;) Take care xoxo

1 comment:

  1. Salam. Kalau kurang tido mmg senang dpt ulser, so kalo bley cuba tido cukup (waktu normal yer)...

    ReplyDelete