Thursday, April 28, 2011

Hohoho

Tak tahu nak letak title apa untuk post kali ini. Rasa tak sedap badan mulai membelenggu. Maybe dah stop ambil antibiotik, badan dah start buat hal. Okay, harini nak cerita banyak tapi rasa macam blank pula hehe. Selasa haritu outing bersama Kak Daya with her boyfriend, Mathias. Teman diorang melawat Batu Caves. Itu pun first time aku menjejak kaki ke Batu Caves even aku stay area sini. Awesome kan? Okay2 saja. And then semalam aku duduk rumah melipat baju sambil tonton cerita apa yang ada kat TV haihh. Boringnyaa tapi sofar okaylah. Taklah se depressed dulu. (OMG Aku dah rasa sakit tekak. Tolonglah lawan, antibody.)

Oh ya, aku dah berjaya mampu memakai contact lens dengan mudah hanya mengira 1,2,3 saja, I'm done! Dan aku sangat bahagia sejak dua menjak ni. Maybe aku dah rasa selesa dengan keadaan sekarang. No more Ipoh. Ohh 20 hari lagi untuk ke Ipoh for Convo! Ambil mood dulu. Hmm and time tu juga aku akan tahu dimana poli akan mencampakkan aku untuk Integrasi nanti. Jangan campak aku jauh-jauh ya. Please. Dan aku mohon setiap kali sujud agar dijauhkan kawan yang boleh migrain kan aku. Nauzubilah. Semoga tempat itu nanti adalah PUO dan akan mendapat kawan-kawan yang satu kepala denganku, Aminn.

Mengenai berat badan aku, err okay je tak naik tak turun. 41kg. Jangan jealous ya. Even aku makan macam-macam berat still maintain. Rahsianya hanya satu, jangan kutuk orang gemuk. That's all. ;) Banyak nak cerita sebenarnya tapi entahlah rasa malas sangat sekarang, maybe hormon estrogen kurang, aku masih dalam menstruation mode. So, harap-harap aku sihat hendaknya semakin comel dan manis serta glowing dan aku jua mendoakan anda yang membaca. Jangan naughty2 okay. Take care, xoxo. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment