Tuesday, April 19, 2011

Out of Mood

Aku sangat tak ada mood hari ni lagi-lagi tengah menstruasi ni rasa weak, sakit perut lagi. Ada lagi yang sakit hati ni, laman sosial aku telah hilang tanpa sebarang alert. Aku sangat terpinga-pinga lalu mengundang marah dan semakin meluap-luap. Mana taknya itu sajelah alat untuk aku berkomunikasi dengan orang luar plus aku duduk rumah ni kadang-kadang terlepas pandang perkara-perkara penting. Menahan sabar memang mencabar. Rasa seksa betul. Nak je aku aku maki hamun tapi aku sabar jelah. Nak buat apa lagi? Geram.

Mintak sangatlah janganlah ada yang bising-bising or yang cuba memanaskan lagi amarah aku untuk4,5 hari ni. Cukuplah si Mark bengap tu dah menghapuskan account aku. By the way, semalam aku shopping gila-gila. Hehe balik je terus flat, tidur sampai 11 jam. I bought shoes from Vincci, pants, belt and Contact lens ;) Tapi lens tu rasanya grey lagi cantik kot. Tapi aku ambil blue colour pun okay. It's actually therapy hehehe. Anyway doakan kita happy sentiasa dan dijauhkan disaster ;) Take care xoxo Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment