Sunday, March 20, 2011

Pavilion

* gambar ni di copy dari facebook Anti Pavilion KL kids yang di like oleh Azirah

Hahaha application ni mampu menggeletek dan mengakibatkan batuk aku lagi bertambah parah hahaha! Aku sebagai Kuala lumpurian, sememangnya Pavilion adalah tempat yang menjadi port budak-budak yang nak hot tapi tak menjadi dan mostly dipelopori oleh budak sekolah dan aku berani bet lah artis favourite mereka Justin Bieber. Haha mengkome sekalian, I pun ada adik and I rasa you alls semua sama saje, cuma mengkome mengata sesama sendiri sahaja. Kesian aku tengok ada yang comment 'duduk flat tapi bajet anak dato', pakai baju mahal-mahal tapi duit tambang je ada'. Hahaha. But for me, as long you guys bahagia its OK. Cuma aku tak denied lah kenyataan yang admin ni buat seperti didalam gambar yang anda lihat di atas. And jangan lupa, camera DSLR pastu berada disisi, maybe pepatah 'bior pape ase gaye' kata orang perak menjadi tunggak dalam hati mereka. Sukahati anda lah mahu buat aksi apa, tapi honestly aku juga terasa tempiasnya pedih sakit mata. haha Sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment