Monday, March 14, 2011

Go go go mandi!

Hehehe sungguh malas I nak mandi bila mendapat kuasa online tanpa sebarang gangguan makhluk berbadan double dalam rumah ni. By the way, kerja hape pun tarak dapat, nak merampus pun tak guna sebab aku rasa kerja yang aku apply semuanya tu memang tak sesuai kot dengan aku. Maybe environment or apa-apa jelah. Thanks to God sebab aku pun nak kejar apa pun, kan? Nak tunggu bulan September ni punyalah lama. Kalau diaorang bagi kerja tak apa juga. So, kepada readers,kalau tempat anda nak pakai workers let me know esp area gombak, sentul ni. Area lain taknak sebab aku tak ada transport. Nak harap LRT? menyampah aku nak cakap. Yang pergi buat jauh-jauh buat apa, apa kata buat depan Batu Caves ni. Ni nak harap komuter siput tu udahle jauh, lembap, GRR! Stress betul. Laparlah pulak. Mama masak kari. Hmmmmmmmm.... marvelessss!

Anyway, hari ni tak ada apa yang menarik selain menstruation kali ni tak lah seteruk sebelum-sebelum ni. Hebat kan? Thanks to Allah again. Okay lah, take care everyone. Salam. Thanks for reading, people.

No comments:

Post a Comment