Sunday, March 13, 2011

My friend's wedding


Congrate to you Intan Rozaida, tak sangka kau kahwin dulu dari kitaorang selepas Zarith. Hopefully anda bahagia hingga ke akhir hayat, ada anak yang ramai yang soleh & solehah, Aminn. Aida ni baik je tak pernah marah-marah or annoying kan aku sepanjang kitaorang, berkawan. Hari ni saja dipenuhi dengan undangan kenduri kahwin, kenyang tak usah cakaplah. Tadi aku pakai baju kebaya hitam, longgar dah babe. Grr! How come, Azalea? Aku tak tahulah kenapa makin longgar walhal aku makan. Sakit tekak tak hilang lagi, kesian kan? Doctor kata ada nanah kata tonsil. Jangkitan kuman katanya. Kalau ikutkan aku ni minum milo ke selain air masak pun boleh kira sebab aku try minum air kosong sebanyak yang mungkin. Tapi tengah jaga semua tu pun terkena juga. Hmm. Nak buat macam mana, redha jelah, segala aktiviti terencat. Doakan aku cepat sihat. Okaylah, take care my dear. Thanks for reading, Salam.

No comments:

Post a Comment