Thursday, March 24, 2011

Dulu dan sekarang

Hey hey. How's today? Hari ni, aku mengambil masa almost one hour untuk fikir apa nak cakap eh. Finally, title di atas telah singgah dalam minda aku sekarang yang mana memang aku dah lama nak story tapi lupa haha. Well, bila kawan sekolah ajak hang out mesti aku fikir 10 kali. Sorry. Sebab apa? Sebab Azalea yang nonstop talking kini agak contra sikit. Awkward untuk berdepan dengan anda wahai kawan-kawanku sayang. hehe maybe aku kelihatan 'senyap' sikit. Ingat lagi time pergi sekolah last year, kawan aku ni dah 2tahun tak jumpa aku. Dia tanya aku, 'kenapa senyap za?'. Aduih aku dah rasa macam tak selesa sebab orang dah perasan kekekokkan aku. Hehe hish tak tahulah kenapa. Pelik je tengok orang lain rilex je jumpa kawan lama. Maybe low confidence kot.

Dulu aku memang banyak cakap. Sangat senang tersenyum hehe ewahh. And senang dengan kawan-kawan. Sekarang bila dorang ajak reunion aku rasa err. Kekoklah. Terasa macam jumpa kawan baru. Is it normal? hehe jangan salah faham okay. Mungkin nampak aku tak berapa friendly berbanding dulu mungkin disebabkan lama tak jumpa dan faktor kematangan yang agak menjanggalkan ni hehe. Umur bila dah makin dewasa, perangai pun kian berubah. Kena jumpa selalu, pergi sekolah/kelas macam dulu baru okay kot. Hehe kalau tak, nak cerita apa pun? Kawan-kawan pun ada yang dah kahwin so itu jelah story yang mampu diceritakan.

Bila kawan tanya aku bila nak kahwin, hehe sorry lah. Tunggu anda semua yang berkemampuan ni lah yang proceed dulu. Aku nak study lagi kasi habis dulu baru pikir selanjutnya. Tengah timba ilmu banyak-banyak dulu sebab buat masa ni aku rasa nak ambil masa untuk selesa dengan pembawakan diri dengan sekeliling. Aduhai susah juga jadi manusia ni. Hehehe Anyway, doakan kita same2 success okay. To my friends, love love to you xoxo (:

No comments:

Post a Comment