Saturday, February 5, 2011

Lawan virus FLU

Aduhai lemah rasanya tapi aku tepis-tepis je dari melayan flu and tekak ni yang semakin mengada-ngada nakkan perhatian sewajarnya, aku dah kehabisan ubat... Ubat lama yang sebeban aku bawa balik dari Ipoh tu tak tahu mana pergi. Last2 aku makan ubat yang beli kat Guardian je haritu, nak makan Panadol usah haraplah aku nak telan, aku tak percaya lah si Panadol ni. Body temperature still okay cuma virus flu ni semakin menular dan kalau aku minum ice confirm kena attack demam punya. Aku benci demam! Hiyaaaahhh! LAWAN! LAWAN! Dush dush dush. Azalea KUAT. hehe appetite aku still okay juga. Bolehlah layan Nasi Goreng Cendawan sepinggan tadi, ingat nak makan half je tapi tersedap pulak habis 1 pinggan aku bedal. Ni aku teringin ice cream pulak. (Ewahh kau Azalea. Mengada kau mintak bukan2 time ni yer). Flu ni terjangkit dari Azri pada awalnya then berjangkit pada Azirah lepas tu nah! aku pula kena. Marveless. Doakan aku kembali sihat dan cergas, dapat job baru and aku juga mendoakan anda juga yang membaca. Have a nice day, dear.

No comments:

Post a Comment