Friday, February 18, 2011

Ohh Ipoh here I come!

Last tuesday, aku telah berjaya pulang ke Ipoh yuhuu. Hehe berkat doa yang tulus dan direstui Tuhan maka, hajatku untuk pulang sebentar ke Ipoh pun menjadi kenyataan. Tersengih je sepanjang hari, time tu. Sedih semua hilang. Tujuan hanya satu, nak balik TC jumpa ex-coursemates semua. Bukan ex-boyfriend okay. Aku jumpa liyana, anis, hazirah, peanut, sara, nad, meerna, shida dan ramai lagi. Dorang pun sangat kangen akan ku hehe. Semua kata aku makin kurus, aset hilang sudah? Haa? alamak. Kena makan banyakle jawabnya ni, hancurkan diet gila ni sebentar and operasi makan without diet starting now. Hehe mengenai brader CC tu ternyata dia memang admire sangat dengan aku, sampai ajak dinner, breakfast, haktuih lah. Aku taknak. Cerita tak pernah tak UP, semua nak yang terbaik. Girlfriend ni lah ex tu lah ex ni lah. Haiyoo, I'm not interested lah bro... Sedih betol kadang2 tengok mamat kategori ni, well...semua orang ade pe'el masing2. We should accept sebab kita pun belum tentu perfect, as long as tak ganggu hidup aku, tak kisahlah nak buat apa pun. Cerita pasal Sara, dia ada cerita bilik aku tu macam seram sikit hehe aku pun tak nafikan memang iya lagi2 kat area toilet tu memang semacam sikit tapi aku takdelah pernah jumpa, cuma kita kena ignored jelah. Tapi bilik tu walaupun seram aku tetap sayang sebab kat situlah tempat aku bergelumang. Rindu sangat. I miss you....already.

So, lepas ni apa agenda I? Searching kerja lah. Aku baru lepas outing dengan Wani tadi, dia belikan mp3 untuk boyfriendnya. I ada sesiapa nak bagi MP3 ke iPad ke paling kokak pun dress Zara ke. Teringin nak dapat present dari awak, sayang. Tapi tak mengapa. Tak mengharap pun. blablabla. Okaylah, nak dinner. Awak semua dah dinner? jomlah makan sama kat Ani sup Utara kat sri gombak ni. Have a nice day, jangan noty2. Bye, assalamualaikum. (;

No comments:

Post a Comment