Tuesday, February 8, 2011

IDIOTIC. PSYCHOTIC.

Aku menahan sabar yang sangat tinggi malah berazam untuk tidak sesekali melemparkan kata kesat atau berbaur sindiran kepada sesiapa sahaja. Dan bagi menjawab kenyataan balas si perempuan berwajah k.o.p.a.b tu, jika anda boleh STALKER saya, maka saya juga boleh mencari awak juga dan melihat siapa agaknya perempuan yang menggelupur call and text saya agar jangan ganggu BOYFRIEND hingus hijau milonya itu. Dan untuk pengetahuan awak, saya cari awak thru your lovely boyfriend's FB. Saya pun tak reti nak 'find' awak sebab awak bukan somebody pun. Kalau boleh, nak click awak pun saya tak ingin, tahu? Sudahlah, saya taknak masuk campur urusan awak berdua malah saya doa lagi awak bahagia hendaknya. Kata saya Wanita Tua Tak Sedar diri? haha. What so ever... Saya wanita tua ke apa pun statement awak, saya tidaklah se desperate nakkan EX-BOYFRIEND saya sendiri. Katalah apa sahaja wanita bermuka k.o.p.a.b, saya tetap tidak pernah sesekali menganggu boyfriend awak malah kalau saya nak buka cerita mengenainya apa yang dia buat sebelum awak menyiasat saya ni, takut anda berdua gaduh pulak. Tak apalah, let gone be bygone. tata~

No comments:

Post a Comment