Thursday, November 4, 2010

Petang terakhir...bye sayang.

Amatlah berat hati untuk tinggalkan TC, ipoh, sayang and semua orang kat Ipoh. Jauuuhh dalam sudut hati ni memang sedih sangat tapi kite tak perlu pandang ke belakang sebab setiap perkara mesti ada pengakhirannya. Ingat tau syg, jangan naughty2...

Kesimpulan untuk semester ni...

Semester ni pada mulanya aku kira okay lah sebab aku sorang. Aku takde orang yang selalu semak kepala. Aku atur jadual sangat baik susunannya. Sungguh jelas Tuhan membantu aku agar ruang waktu yang ada aku boleh pulang ke rumah (:

Masa yang lebih kadangkala aku manfaatkan dengan lebih banyak berdoa dan sembahyang juga khusyuk sebab takde sape ganggu.
Study pun tak stress sangat sebab subject hanya dua. Aku pun cepat paham dan tidak ada yang menjadi masalah sangat.

Dengan adanya TV taklah bosan macam dok dalam gua. So, aku mulai rasa letih yang teramat sesangat dengan ulang-alik Ipoh-KL setiap minggu maka tibalah masa aku balik ke kehidupan asal. Tuhan tahu bila tiba masa aku akan beredar dan meninggalkan semuanya yang telah sebati dalam rutin seharian.

Terima Kasih



No comments:

Post a Comment