Friday, November 5, 2010

Demam panas.

Aku mula rasa sakit kepala dari hari rabu lagi,aku expect migrain, yela aku stress nervous takut takleh jawab ke apa, tau2 jela last sem kan. Pastu keesokkannya, aku rasa terhuyung-hayang aduhh camne ek, tapi aku gagah jugak lah kemas barang2 semua aku start tido xlena. Pusing sana-sini xmau2. Esoknya, badan aku panas teruk gile2 punye aku nkjalan pun xleh. Sampai naik bus aku xleh dok betol2, sendi2 mula sakit, sakit kepala sume2 lah, aku dah syak ni tak lain denggi. Yela teruk lain mcm, kali ni kalau aku denggi memang 50-50 lah nak lawan. Dah jumpe doc sume doc sarankan aku jumpe blk die ahad ni atau isnin sbb nk amek darah. sian b..risau sgt die. aku tau die xsenang duduk. hari ni aku dha okay dah. dah leh mkn, dah leh bangun, alhamdulilah (:

No comments:

Post a Comment