Monday, November 15, 2010

further study

Alhamdulilah, aku dapat UiTM untuk seni layar. Tapi unfortunately, aku takleh pegi sebb aku kena wat 3tahun. Aku bajet nak keje lg nak kawen lg hehe xkan la aku nak wat dip lagi kan? Tapi ia satu pengalaman buat aku sebb opportunity ni diberikan kepada aku untuk aku merasakan sesuatu kejayaan. Atleast aku dapat merasa lah kan? Dulu nak dapat punye lah payah tapi sekarang rezeki dah ada aku pulak terpaksa decided untuk berikan peluang ni kepada yg membuat rayuan. Amekla..hehe

So, apa yang dapat simpulkan adalah dengan kelayakan yang aku ada, aku mampu pergi jauh sebenarnya.
Tapi for your information, aku memang minat jugak dgn course ni, baca lah post aku last year. Aku ada mention yang aku nak amek course seni layar sebb aku rasa bidang tu sangat serasi dengan diri sendiri tapi it's too late, perhaps. Aku lepas ni tunggu result exam jela. And then terus kerja cari duit, and hasilnya bleh shopping (;

So, to u allss. Aku rasa korang kat luar sana ade yang lebih layak lagi so, jangan malas untuk timba ilmu, okay? Ia akan membezakan anda yang berpendidikan dengan yang ZERO.
Sekian, Terima kasih.

Doakan aku berjaya dunia dan disana. (;

No comments:

Post a Comment