Sunday, May 1, 2011

Demam

Aku curi-curi masa nak update blog untuk hari ni memandangkan tahap kesihatan aku agak menurun lately dan I've a lot of thing to do. Kemas dapur, lipat kain, gantung baju and etc. Btw, lagi 18 hari untuk aku ke Ipoh for convocation ;) Happyy. Rinduuu tapi budak-budak poli tengah cuti lah pula time tu so...sama je! Hehe kureng happening sikit. Okay, sekarang ni disebabkan masa aku banyak dihabiskan dirumah aku selalu sangat drive hantar adik aku pergi sana sini, kalau lapar capai je kunci kereta and vroooom. Memandangkan aku start belajar bulan September ni aku decided untuk duduk rumah jelah. Aku dah give up pergi interview. Sick of it.
Doakan aku cepat sembuh ya. Kalau noticed, aku sebulan sekali mesti demam punya. Nak buat macam mana. Kan? Satu cara menghapuskan dosa. Positive hehe okaylah take care

No comments:

Post a Comment