Wednesday, May 11, 2011

Saya tak murah

The title should be: 'I am not cheap'. Tapi bahasa melayu rasanya lebih memberi makna yang kuat dan jelas. Itulah tajuk ingin aku katakan. Baru-baru ni aku dapat text dari mamat cc yang kerja di cybercafe bawah bilik sewa aku kat Ipoh, dia bernama fucker. Mungkin nampak aku agak biadap dan rude tapi nama ni sangat sesuai dan sepatutnya diberi untuk orang macam dia. Nak tahu sebab apa? Sebab dia ingat aku sangat murah. Entah mana silap aku sehingga dia memperlaku sebegitu rupa. Sanggup dia menunjukkan sikap bangsat dia sedangkan dia tu boleh jadi bapak orang. Aku sangat upset bila dia menghantar message nak mengajak aku @$%^. Kaget bukan? Nak kata aku melayan, jauh sekali. Aku berani sumpah, since aku stay atas tiada langsung aku mengada-ngada dengan dia. Sebab? Boyfriend aku ada... Buat apa aku nak menggatal? And direct saying, I am not THAT TYPE. Aku mungkin treat dia quite nice dan dia menyalah tafsir. Agak kurang senang akan perilaku lelaki seperti ini. Tidak sedar akan dirinya dan paling jelas dia memang kurang didikan agama esp dalam pendidikan akhlak. Sedih bila orang anggap diri kita murah sedangkan memakai pakaian menjolok mata pun jarang sekali apatah lagi melihat diri dipertonton bersama lelaki dihadapan public. Frankly speaking, dia adalah lelaki paling hodoh dan bodoh pernah aku jumpa. Kata2 ku untuknya is janganlah memperaksikan diri anda seperti khinzir jantan. Sorry to say, agak biadap entry aku kali ini tapi aku rasa tiada siapa faham akan apa yang kurasa sebab? Orang mungkin akan menunding jari ke arah aku kembali 'siapa suruh melayan?', dan ingin aku tegaskan disini tidak sesekali aku membiarkan kehormatan aku dicalari dengan perbuatan lakhnat seperti itu even dia hanya menghantar message. Oh ya, untuk pengetahuan umum, aku sudah hampir setengah tahun tidak ke Ipoh jadi munasabahlah aku nak text si khinzir jantan tu. Untuk apa? Aku hanya berurusan dengan dia 2 minggu yang lepas untuk deal pasal bilik sewa untuk aku stay for convocation for next week, 19th May. Aku pun menghela nafas legalah sebab masalah aku nak stay 3hari kat Ipoh settle. Tup tup jadi macam ni. Untuk rasa selamat aku pun decided untuk stay tempat lain. Biarlah tuhan membalas tindakan bodoh dia tu. Ternyata ceteknya pemikiran dia yang menyangka aku ni seangkata perempuan lain yang senang2 dibawa ke rumah. Bullshit.

Kata-kata terakhir untuk khinzir jantan tu, tuhan dah bagi otak tu fikirlah. Janganlah Guna nafsu binatang untuk keseronokan kau. Jangan ingat aku mudah dan murah. Kata maaf kau ternyata tak laku. Dan untuk pengetahuan kau, kawan aku gelarkan kau 'gigolo' sebab fashion rambut kau yang ntahpape tu. Muka kau macam tak padan dengan usia lah. Ubahlah sikap kebudak-budakan dan riak kau tu. Perangai kau ni sama je macam perangai bohjan. Sekian.

No comments:

Post a Comment