Friday, June 25, 2010

saya bukan lembik2 macam marshmallow

1. Jika diberi pilihan anda mahu jadi perempuan ke lelaki?
Perempuan.

2. Sepanjang hidup anda, perkara apa yang paling bermakna sekali?
Ntah. Tak ingat, takde ape yang makna pun.

3. Anda kahwin pada umur?
22 and above.

4. Anda paling sayang kawan atau boyfriend?
Both. Tapi paling sayang kawan, paling cinta boyfriend hehe

5. Anda bercita-cita ingin menjadi?
Seorang pakar forensik yang hot haha. Tapi tau dah aku takut mayat.

6. Anda seorang pemaaf?
TIDAK!

7. Makanan paling anda suka?
Rendang ayam, Nasi goreng ayam kunyit. (;

8. Anda fikir anda boleh hidup sampai bila?
Gile betol. Sape wat soalan ni? Mane tau.

9. Anda rasa anda seksi? Dimana terletaknya seksi anda itu?
Adoi ape ek.

10. Anda bangga menjadi diri sendiri?
Kadang-kadang.

11. Adakah anda rasa puas memiliki saiz badan seperti sekarang?
Ohhh sangat puas!

12. Lagu favourite anda?
Dancing in the moonlight- Toploader
13. Anda sukakan lelaki yang...
Bertanggungjawab, rajin melayan and tak banyak songeh.

14. Saat paling manis dalam hidup?
Secret ((:

15. Jenama kegemaran?
MNG, DKNY, Zara, Topshop and Forever 21.

16. Jika diberi tahu anda akan mati esok,siapa yang anda ingin jumpa untuk terkahir kali?
Mama, ayah, azirah, azri, bf.

17. Mengapa anda sayang bf anda?
Dia hebat!

18. Anda seorang yang...
Cepat give up, moody, selfish, suka baby, adik saya kata saya baran. Tapi saya rasa tak.

19. Anda paling suka subjek apa?
Marketing Management and sejarah

20. Anda rasa anda bijak ke?
Certain2 things tapi saya rasa bijak tu subjektif. Pandai memasak juga bijak ape




No comments:

Post a Comment