Saturday, June 19, 2010

Breakfast today.


I wake up around 9 am. hehe awal kan? Aku bangun awal sebb aku nk uk2 tak tahan gile. Sebb aku ade minum Fibro Fruit suplement ayah punye so, perut aku kena flush kaw2 hee. Puas gile sebb rase badan ringan je pastu maybe die kuarkan kotor2 toksin semua. Then aku bilik mama tengok mama tengah siap nak kuar g mane nta, aku tanye die kata nak pegi breakfast. Nak ikut!
Pastu mandi2 dahla tengah PMS so, quite leceh lah nak siap cepat. Then gerak pegi breakfast kat Ampang Point kat San Francisco Coffee. Then balik sampai pukul 2pm aku tak rasa lapar pon. Pelik plak salu nafsu mcm buas je nk makan macam2. Ooh baru aku ingat, aku ada makan Baskin Robbins tadi hee tapi 4 sudu je sebb aku nak estimate calories.. So, azirah. Padan muka ko tak pegi tadi last2 ko makan roti dengan sambal telur je kat rumah sape suh bangun lambat. Esok adalah hari terakhir aku bersuka ria kat sini without memikirkan assignment or anything and I should settle down fees poli kat bank esok. Kat Batu caves, ada bank islam ke?

No comments:

Post a Comment