Saturday, June 19, 2010

Manisnya rasa sebuah kejayaan.

Ni masuk kali ke2 aku rasa happy dapat rasa manisnya sebuah kejayaan setelah berhempas pulas untuk mendapat apa yang dikehendaki. Dulu 1st time dapat rasa bestnya bile berjaya bila lulus lesen kereta JPJ. Time tu baru aku tahu Azalea rupanya boleh dapat apa yang dimahukan kalau usaha. Nak tau dulu aku salu di cop loser sebb exam jarang sangat dapat straight A's. Ade pon tak banyak. Setakat cukup2 makan. Then parents aku pun dah macam expect aku tak lah sepintar mana. Aku tau.

Aku dapat poli ni pon kira syukurlah tu pun aku rasa masin doa mak aku. Dia pernah cakap aku poli mesti dapat punye. Sem ni aku bertungku lumus juga, tiap kali quiz aku tak pernah amek ringan pon dan aku cuba mengutamakan erti berkat. Jangan kutuk2 orang kat belakang, maybe sebb tu lah kot.

No comments:

Post a Comment