Monday, June 14, 2010

Kusebut namamu di setiap doaku.


Aku mintak maaf kepada sesiapa yang telah aku goreskan atau melukakan hati. Aku tahu kadang2 aku quite annoying. Aku sememangnya keras kepala, degil nak mampos. Halalkan lah semuanya yer.hee aku sedar hidup sekali dan tidak sesekali dapat di ulang buat kali ke2 jadi aku perlu menghargai setiap detik nadi ini berdenyut. Terima kasih Allah kerana bagi aku bernafas tanpa rasa tersekat pun malah rase demam yang melampau2. Terima kasih kerana menentukan aku lahir didunia ini di Malaysia yang aman, di Kuala Lumpur yg urban, rupa yang baik tiada cacat cela, sempurna kaki tangan mata yang tak pernah sekali buat hal tidak berfungsi ke apa. Aku tak pernah rasa makan nasi dengan garam lagi. Syukur ke hadratMu tuhanku. Mohon Kau perkenankan luluskan exam aku and dapat further study sampai degree. Akan aku kotakan hasrat orang tuaku melihat anaknya dimenara gading. Please. Aku teringin merasai erti kemanisan sebuah kejayaan. Mempunyai kecerdasan yang tiada bandingan kerana sampai sekarang aku tak tahu apa kelebihanku untuk dipergunakan untuk kebaikan.

Kepada orang yang amat aku sayangi, anda tiada tolok bandingannya sayang. Jangan biarkan aku terlepas dari orang lain, aku mohon hargai aku selagi jantungku masih berfungsi baik. Selagi aku mampu beri kebahagian kepada anda, ingatlah aku. Aku terlalu sayangkan anda. Tidak pernah aku rasakan sebelum ni, kau lah segalanya memberi semangat kpdku untuk terus bernafas sehingga saat ini. Aku mohon padamu tuhan, biarkan aku mati dulu sebelum dia. Aku tidak mau rasa kehilangan orang yang amat aku cintakan. Kenangan yang kita abadikan dalam hidup ni akan aku ingat. Percayalah padaku, yang anda terlalu istimewa dalam hidupku.

Kepada rakan-rakanku, kau datang silih berganti membuat hati kadangkala terubat apabila dilanda resah. Disaat bertengkar dengan bf anda lah pengubat duka. Esp coursemates aku, classmates aku time skolah. Korang banyak membentuk aku. Sukar aku lakarkan betapa sayangnya aku kepada kalian. Ingat aku dalam doamu yer.

Kata orang, hidup umpama icecream, nikmatilah ia sebelum cair.

I love you all.
azalea


No comments:

Post a Comment