Wednesday, December 2, 2009

bodohnya rasa cinta

Kita selalu dengar pepatah melayu 'bagai pungguk rindukan bulan', maksudnya rindukan orang yg jauh dimata. Frankly speaking, tadi masa aku lunch dgn officemates aku kt medan selera stadium, aku perhatikan one couple ni. Gf dia bole tahan lah. Bf dia pun so-so. Typical lelaki melayu. Tapi apa yg bestnya aku tgk bila bf dia suruh dia duduk je kt meja, bf dia amek nasi and air utk dia. And beg ppuan tu dia sangkutkan kt badan, sambil menggalas beg baju dibahu. Gf dia rilex je sambil on the phone. Alahai. Sampai mkn pun dia amekkan tisu hulur dgn penuh rasa kasih. Aku tengok je... bestnya. Untunglah kau ppuan, even bf kau xlah sehensem mana tp obviously dia mpk baik sgt. Aku tengok je dgn rasa sedih. Sikit sebanyak aku teringin nk rasa mcm org lain rasa. Bahagia je. Dah lama rasanya tak rasa happy. I dont know why. Sometimes, aku rasa mcm mana la klau aku ada bf lain. Dia okay ke. Dia bole ke bagi apa yg aku nk. Aku tak harapkan 100% attention tp atleast bg lah aku rasa yg dia pun tetap sygkan aku even dia busy. Time aku tgk couple tu aku jd nak nangis sket, cepat2 aku cover kang kwn2 aku nmpk kang apa plak dorg tanya, jenuh aku nk kelentong. Aku dah lama tak jalan sama2 dgn bf aku. Sedih plak nk cite. Aku dah lama x tgk movie sama2...sembang sama2. Kalau dpt chance mesti dia bwk member2 dia. Kadang2 aku pkir dia ni xsuka ke lepak sembang apa2 dgn aku. Aku ni level apa bg dia. dah la setakat ni lah aku cte aku x tahan dah nk cite abes. thanks reading.

No comments:

Post a Comment