Saturday, July 10, 2010

Ramadhan yang dirindui.

Thanks to God, aku still lagi boleh merasai bulan puasa untuk kali ini. 2 hari aku balik ni pun ada sebabnya, iaitu aku nak makan puas2 hehe sebab esok 12th July aku nak puasa ganti. Aku tak boleh imagine aku bukak puasa nanti macam mana. Redha jela ek. hehe.


Puas jugak aku makan since jumaat aritu, dari steak, milo ice, roti canai, kari ayam yang sememangnya payah untuk aku berselera sebegitu bila aku sampai Ipoh. Pagi tadi aku lahap roti telur suku dan 3 keping roti dengan kari ayam. Gilaa sedapp. Aku makan je banyak2 sebab aku dah sedar kat ipoh aku takkan macam ni punye. Makan pun kena ikut schedule. Maybe aku akan puasa Isnin sampai Rabu je kot. Then khamis jumaat aku free jap lah sebb nak balik KL balik Then sambung baliklah Isnin minggu depan tu 5 hari hehe. Cukuplah 8 hari. Kalau aku larat aku sambung jelah sampai mana yang aku tahan. Saje aku nak bagi warm up kat perut ni supaya dia biasa2 kan lah puasa sebelum ramadhan nak datang ni.


Final World cup arini wehh. Spain! WAVING FLAGG!

No comments:

Post a Comment